John Ehlers Forex


Forskjellen mellom en MA og et ikke-forsinket MA Registrert jul 2010 Status: Bestemt 5,492 Innlegg Jeg gjør stort sett min livlighet gjennom MAs. Nylig hadde jeg en titt på en strategi som bruker ikke lagring MA, og jeg trodde jeg kunne inkorporere den i min eksisterende strategi, hvis det er en fordel ved å gjøre det. MAs jeg bruker for å flytte SR er 20, 39, 69, 200 på M1 gjelder for nært, eksponentielt, MA 200 er den sterkeste, noe du kan stole på i 90 sjanse for å stoppe prisen når ting beveger seg litt. Disse er ganske generiske, og forteller meg noe om nesten alle pargoldoil eller hva som helst. Det virker som om de blir ganske fysisk respektert på M30 og H4 også. Så det ser ut til å ha å gjøre med det menneskelige subconsious, eller det er bare at sentralbanker har disse MA-ene og respekterer dem på dem. Ikke at jeg forstår hvorfor de plager med M1, derfor er jeg ikke sikker på at de gjør det. Jeg bruker 4 andre MAs for levelschannels å inneholde pris, beregnet for 4 forskjellige strenghts av PA som skyver bølgene gjennom markedet. Det er sannsynligvis ikke noe poeng i meg å gå inn i denne dypere da dette, fordi det er mye å si om det. Disse MAs som jeg bruker, er ikke non-lag MA, men jeg lurer på om det er noe jeg mangler fordi jeg ikke bruker ikke-lagre MAs. Ive kikket rundt etter info i ikke-forsinkede MA, men jeg har ennå ikke funnet det jeg lette etter. Så mitt ønske er å jobbe med noen ting sammen. Jeg bruker nivåer på noen av mine eksisterende MA'er som jeg sa, men jeg kan ikke synes å finne denne funksjonen i ikke-forsinket MA v.7.1.1. Jeg ønsker å kunne lage visuelle nivåer på bestemte avstander fra MA, sier 8, 13 eller 23 pips unna, akkurat som vi kan gjøre med MT 4 lager MA. Hvordan kan det oppnås med non-lag MA? Kanskje det er mulig, og jeg savnet bare noe. Hva er forskjellen mellom en MA og et ikke-forsinket MA mathematicaly Åpenbart MA følger ikke prisen nærmere, men hvordan beregnes dette Min signatur er: quotClassifiedquot. Ble medlem Sep 2009 Status: Medlem 2.030 Innlegg Jeg tror du savner det faktum at alle MAs er lagging. en 240MA på et 1M diagram ville være 4hour gjennomsnittet, 60MA ville være 1-timers gjennomsnittet. på et 5min diagram, ville 1hour være 12MA, og 4H ville være 48MA Ble medlem jul 2010 Status: Bestemt 5,492 Innlegg Jeg tror du savner det faktum at alle MAs er lagging. en 240MA på et 1M diagram ville være 4hour gjennomsnittet, 60MA ville være 1-timers gjennomsnittet. på et 5min diagram ville 1hour være 12MA, og 4H ville være 48MA Nei jeg savner ikke det. Men jeg vil gjerne vite hva forskjellen er mellom disse to typer MA. Ble med Jan 2005 Status: Glad Forummedlem 1.152 Innlegg Dessverre er det ingenting som kalles en ikke-lagd MA til nå. Det er bare forsøk på å redusere lagene til MA ved å bruke forskjellige vektingsmetoder i MA-formelen. SMA (Simple Moving Average) gjennomsnittlig sluttkursene for de nevnte perioder med likevekter. WMA (vektet flytende gjennomsnitt) gjennomsnittlig sluttkursene for de nevnte periodene med reduserende vekt i forhold til den høyeste vekten som blir gitt til de siste dataene og deretter vekter reduseres jevnt når vi går tilbake EMA (eksponentiell flytende gjennomsnitt) bruker en utjevningsfaktor. Utjevningsfaktoren beregnes med 2 1N hvor N er de ønskede perioder. Dette sikrer at vektingen er eksponentiell i stedet for uniform over de ønskede perioder, og det betyr at når du går tilbake til tidligere perioder, svekkes vektingen av data eksponentielt. DEMA (Double Exponential Moving Average) forsøker å redusere lagringen av EMAs ytterligere og bruker følgende formel: DEMA 2xEMA - EMA (EMA) TEMA (Triple Exponential Moving Average) forsøker igjen å redusere lagene av EMAs ytterligere og bruker følgende formel: TEMA (3xEMA - 3xEMA (EMA)) EMA (EMA (EMA)) Andre typer MA'er er også tilgjengelige, hvorav ingen er skjønt ubøyelig. Bare en rask påminnelse for deg. Når du reduserer lagret av en MA, øker du også de potensielle falske signalene. Siden reduksjon av lag gjør MA mer følsom overfor prisbevegelser, vil det definitivt produsere flere falske signaler når prisene beveger seg sidelengs, så det er ikke alltid bra å ha et redusert lag. Hvis du vil se på noe som ikke er forsinket, kan du prøve PRICE, det burde være non-lag. Dessverre er det ikke noe som kalles en non-lag MA til nå. Det er bare forsøk på å redusere lagene til MA ved å bruke forskjellige vektingsmetoder i MA-formelen. SMA (Simple Moving Average) gjennomsnittlig sluttkursene for de nevnte perioder med likevekter. WMA (vektet flytende gjennomsnitt) gjennomsnittlig sluttkursene for de nevnte periodene med reduserende vekt i forhold til den høyeste vekten som blir gitt til de siste dataene og deretter vekter reduseres jevnt når vi går tilbake EMA (eksponentiell flytende gjennomsnitt) bruker. Jeg gjør ganske mye livet mitt gjennom MA. Nylig hadde jeg en titt på en strategi som bruker ikke lagring MA, og jeg trodde jeg kunne inkorporere den i min eksisterende strategi, hvis det er en fordel ved å gjøre det. MAs jeg bruker for å flytte SR er 20, 39, 69, 200 på M1 gjelder for nært, eksponentielt, MA 200 er den sterkeste, noe du kan stole på i 90 sjanse for å stoppe prisen når ting beveger seg litt. Disse er ganske generiske, og forteller meg noe om nesten alle pargoldoil eller hva som helst. Det virker som om de blir ganske fysisk respektert. alle MA er lagging. Det er ingenting som en ikke-forsinket MA eller indikator. ProRealTime koder - Bibliotekslistevisning Advarsel: Trading kan utsette deg for risiko for tap større enn innskuddene dine, og er kun egnet for erfarne kunder som har tilstrekkelige økonomiske midler til å bære en slik risiko. Artikler, koder og innhold på denne nettsiden inneholder bare generell informasjon. De er ikke personlig eller investeringsrådgivning eller en oppfordring til å kjøpe eller selge noe finansielt instrument. Hver investor må avgjøre om det er hensiktsmessig å handle et finansielt instrument i egen finansiell, finansiell og juridisk situasjon. For å hjelpe oss med å kontinuerlig tilby deg den beste opplevelsen på ProRealCode, bruker vi informasjonskapsler. Ved å klikke på Fortsett, godtar du vår bruk av dem. Du kan også sjekke vår personverns side for mer informasjon. FortsettSystem Trading Hovedkontor Striker spesialiserer seg på den disiplinerte gjennomføringen av tredjeparts handelssystemer. Vi tilbyr en rekke troverdige og robuste automatiserte handelsstrategier, og opprettholder omfattende registreringer av faktiske ytelser for våre kunder. Administrert Advisory Services Diversify ved å legge til profesjonelle handlede varer til porteføljen din. Logg inn på Trading system rangering raquo. Din interesse må komme først på grunn av Strikers unike no-konfliktstruktur. Våre engasjerte fagfolk kan ikke bare fokusere på kundeservice, inkludert objektiv systemkonsulting, dedikert handelstiltak og personlige risiko - og belønningsløsninger, sammen med streng kvantitativ analyse. Oppdatert: desember 2016 - NYHET - System Performance Rangering Oppdatering Copyright kopi 1997-2017 Striker Securities, Inc. Alle rettigheter reservert. Ansvarsfraskrivelse Risikoen for handel kan være vesentlig, og hver investor og leverandør må vurdere om dette er en passende investering. Tidligere resultater, enten det er aktuelt eller indikert ved simulerte historiske strategiske tester, er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Striker er medlem av National Futures Association (NFA), Managed Funds Association (MFA) og National Introducing Broker Association (NIBA). Striker er registrert hos Commodity Futures Trading Commission (CFTC), og var tidligere registrert hos Securities Exchange Commission (SEC). I tillegg er Striker et tidligere medlem av Financial Regulatory Authority (FINRA), og Securities Investor Protection Corporation (SIPC). FINRA er den største ikke-statlige regulator for all verdipapirvirksomhet i USA. Vennligst les Striker Disclosure Statement for ytterligere opplysninger. Futures Trading Ansvarsfraskrivelse: Transaksjoner i verdipapirer futures, råvare og indeks futures og opsjoner på futures bære en høy grad av risiko. Mengden av innledende margin er liten i forhold til verdien av futures kontrakten, noe som betyr at transaksjoner er tungt utnyttet. En relativt liten markedsbevegelse vil ha en forholdsmessig større innvirkning på midlene du har deponert eller må sette inn: dette kan virke mot deg så godt som for deg. Du kan opprettholde et totalt tap av innskuddsmargin og eventuelle ekstra midler deponert hos clearingfirmaet for å opprettholde posisjonen din. Hvis markedet beveger seg mot posisjonen din eller marginalnivåene økes, kan du bli bedt om å betale betydelige tilleggsmidler med kort varsel for å opprettholde posisjonen din. Hvis du ikke overholder en forespørsel om ekstra midler innen foreskrevet tid, kan din stilling bli likvidert med tap, og du vil være ansvarlig for eventuelle resulterende underskudd. For kontoer som anses for forlatt eller inaktivt, kan Striker kreve opptil 35,00 månedlig inaktivitetsavgift, avhengig av clearingfirmaet hvor kontoen holdes. Hvis nettolikviditeten til en konto når en daglig tapgrense på 80, vil åpne posisjoner forsøke å bli likviderte. Klienter er ansvarlige for å overvåke sine stillinger og er økonomisk ansvarlige for eventuelle tap som genereres av åpne posisjoner i kontoen. Striker beholder sin rett til likvidasjon av stillinger i enhver konto, etter eget skjønn, uten forvarsel. Forex Trading Disclosure: Trading Cash Valutakontrakter har samme høye risikonivå som futures trading (Futures Trading Disclaimer). Men kontanter FX, i motsetning til futures FX kontrakter som er regulert av Commodity Trading Futures Commission, er ikke regulert av noen statlig byrå. I tillegg, fordi det ikke er et sentralt clearinghus for kontant FX-transaksjoner, er det også motpartsrisiko for hver kontakt. For ytterligere informasjon vennligst les National Futures Association (NFA) August 2003 Investor Alert funnet på Striker Disclaimer Page. commodity meglere for råvare alternativ og commodity futures trading ligger i chicago handelsskip commodity trading og råvare alternativ handel for energi futures, edle metaller, landbruks futures og opsjoner inkludert korn og aksjeindeks futures og alternativer.

Comments

Popular Posts